İnsan Kaynakları Vizyon, Misyon ve Politikamız
Vizyon
Vakfımızın Vizyon, Misyon ve Değerlerini, hedef ve stratejilerini destekleyen çalışma arkadaşlarıyla birlikte çalışarak TEMA Vakfı’nın uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları arasında sürdürülebilir bir yaşam ilkesiyle yer almasına katkı sağlamaktır.
Misyon
İnsan Kaynakları misyonumuz, en değerli kaynağımız olan nitelikli çalışanlarımızın,
- Değişime her an hazır ortamda,
- Bilgi, beceri, potansiyel ve performanslarını geliştirip,
- Kişisel hedefleriyle TEMA Vakfı’nın değerlerini birleştirmektir.
İnsan Kaynakları Politikamız
- Vakfımızın amaçları doğrultusunda değer katabilen ve farkındalığı yüksek bireylerle çalışmak,
- İşe alım uygulamalarında yetkinlik bazlı işe alım süreci yürüterek, adayın benimsediği değerler ile Vakfın değerlerini birleştirerek kurum kültürüne uygun adayın işe alımını gerçekleştirmek,
- İç terfiye öncelik vermek,
- Güven, saygı, bağlılık ve ekip ruhunun olduğu huzurlu barışçıl bir ortamının oluşturulması için SEK SEK ekibiyle çalışmalar yapmaktır.
Çalışanlarımıza Sunulan Olanaklar
Çalışanlarımız, iş ve özel yaşamı arasındaki dengeyi sağlamak amacıyla, giriş-çıkış saatlerini belli seçeneklerle tercih edebilmektedir. Ücretler, yılda bir kez piyasa şartları ve performansa göre düzenlenmektedir. Çalışanlarımızın ücret seviyeleri belirlenirken işinin gerektirdiği yetki ve sorumlulukları ön planda tutularak, eşit ve adil bir ücret politikası izlenmektedir.
İlk Fırsat Programı
TEMA Vakfı, az bilinen devlet üniversitelerden mezun gençlere işe geçişlerinde fırsat eşitliği sağlamayı hedefleyen İlk Fırsat Programı’nın ( http://www.ilkfirsat.org ) STK paydaşlarındandır.
TEMA Vakfı'ndaki Uygun Pozisyonlar
Sosyal Medya Koordinatörü
TEMA Vakfı İletişim Bölümü tarafından yürütülen sosyal medya kanallarının genel koordinasyonunu yaparak içerik üretiminde de aktif rol alacak ekip arkadaşı arıyoruz.
Sen de toprağa ve doğaya gönül veren ailemizin bir parçası olmak ister misin?
Beklenen Nitelikler
- Tercihen üniversitelerin İletişim/ Yeni Medya bölümlerinden mezun,
- Benzer pozisyonlarda en az 3 yıl tecrübeli,
- İyi derecede Adobe Photoshop ve tercihen Adobe Illustrator programlarını kullanabilen,
- Sosyal medya raporlamalarına hakim,
- Sosyal medya platformlarındaki yenilikleri takip eden,
- Takım çalışmasına yatkın,
- İş takibi ve zaman yönetimi konusunda başarılı,
- Çevre ve doğa koruma konularına ilgi duyan,
- Dinamik ve esnek çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
- Yazılı ve sözlü iletişim yönü kuvvetli,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.
Temel Sorumluluklar
- TEMA Vakfı sosyal medya hesaplarının (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Youtube) haftalık ve aylık içerik planlamasını yapmak,
- Sosyal medya gündemini ve gelişmeleri takip etmek,
- Sosyal medya tasarımlarının hazırlık sürecinde aktif destek sağlamak,
- Sosyal medyada yer alan metinleri Vakfın iletişim stratejilerine uygun olarak hazırlamak,
- Sosyal medya içeriklerinin ilgili mecralarda düzenli olarak paylaşımların yapılması,
- Aylık genel sosyal medya ve projeler özelinde istenilen sosyal medya verilerinin raporlanmasının yapılması,
- Sosyal medya moderasyon takibi,
- Sosyal medya hesaplarının performans raporlarını oluşturmak ve takip ederek aksiyon planını hazırlamak.
Başvuru: kariyer@tema.org.tr
Kampanya İletişim Koordinatörü
TEMA Vakfı doğa koruma kampanyalarının iletişim stratejilerine uygun olarak geleneksel ve dijital mecralarda çalışmalarını koordine edecek çalışma arkadaşı arıyoruz!
Sen de toprağa ve doğaya gönül veren ailemizin bir parçası olmak ister misin?
Beklenen Nitelikler
- Tercihen üniversitelerin İletişim/ Yeni Medya bölümlerinden mezun,
- Benzer pozisyonlarda en az 3 yıl tecrübeli,
- Kampanya/proje iletişiminin planlama, uygulama ve raporlama süreçlerine hakim,
- Metin yazımı konusunda deneyimi olan,
- Türkçe imla kurallarına özen gösteren,
- Sosyal medya dinamiklerine uygun içerik üretebilen,
- Temel seviyede Photoshop programı kullanabilen,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- Çevre Politikalarına ve Doğa Koruma çalışmalarına ilgi duyan
Temel Sorumluluklar
- TEMA Vakfı doğa koruma kampanya/projelerinin iletişim süreçlerini yönetmek,
- Kampanyaların iletişim stratejilerini hazırlamak,
- Kampanyalarda yapılması planlanan çalışmaları hazırlamak/hazırlatmak,
- Kampanyaların iletişim süreçlerinin takviminin takibini yapmak ve takvime uygun ilerlenmesini sağlamak,
- Kampanyalarda ihtiyaç duyulan görsel materyallerin kısa bilgilerini hazırlamak ve ajans yönetimini yapmak,
- Kampanyaların sosyal medya içeriklerini hazırlamak ve sosyal medya hesaplarından paylaşımını yapmak,
- Kampanyada ihtiyaç duyulan metinlerin hazırlanmasına destek sağlamak,
- Kampanyaların iletişim bütçelerinin takibini yapmak ve yönetmek,
- Kampanyaların raporlamalarını yapmak.
*Bu pozisyon için proje kapsamında 1 yıllık istihdam sağlanacaktır.
Başvuru: kariyer@tema.org.tr
İletişim Bölüm Başkanı
Yazılı ve görsel basında TEMA Vakfı’nın daha fazla görünür olması, sosyal medya etkileşiminin artması, dijital pazarlama faaliyetlerinin etkin yürütülmesi ve iletişim bölümünün tüm strateji ve süreçlerinin koordine edilmesi görevlerini üstlenecek, Genel Müdüre bağlı olarak çalışacak ekip arkadaşı arıyoruz.
Sen de toprağa ve doğaya gönül veren ailemizin bir parçası olmak ister misin?
Beklenen Nitelikler
- Üniversitelerin tercihen iletişim fakültesi bölümünden mezun,
- İletişim alanında en az 10 yıl deneyimli, tercihen en az 5 yıl yönetici pozisyonunda çalışmış,
- Ekip yönetimi konusunda tecrübeli,
- İletişim yönü kuvvetli,
- Gönüllülüğü ilke edinmiş ve sivil toplum çalışmaları içerisinde yer almak isteyen,
- İyi derecede İngilizce bilen,
- MS Office Programlarını etkin biçimde kullanabilen,
- Seyahat engeli olmayan.
Temel Sorumluluklar
- Vakfın amaçları doğrultusunda yıllık iletişim politikasını oluşturmak ve uygulamak,
- Yıllık iletişim planı doğrultusunda, geleneksel ve sosyal medya araçlarını kullanmak,
- Vakıf görüş ve mesajlarını kamuoyu ile paylaşmak,
- Vakıf çalışma alanlarını ilgilendiren konularda etkili iletişim materyalleri hazırlamak (basın bültenleri, görsel ve işitsel materyaller vb.) ve bu materyallerin medyada yer almasını sağlamak,
- Vakfın aylık, 6 aylık, yıllık raporlarını ve bölüm sunumlarını hazırlamak,
- İletişim bölümü çalışmalarını yaratıcılığı ve yenilikçi fikirleri ile koordine etmek,
- İletişim bölümünün yürüttüğü tüm süreçleri koordine etmek.
Başvuru: kariyer.net web sitesi üzerinden başvuru yapabilirsiniz.
Peyzaj Mimarı
TEMA Vakfı İktisadi İşletme Bölümü tarafından yürütülen peyzaj projelerinde proje uygulama, bakım ve danışmanlık hizmeti sürecinde görev alacak "Peyzaj Mimarı" arıyoruz.
Sen de toprağa ve doğaya gönül veren ailemizin bir parçası olmak ister misin?
Beklenen Nitelikler
- Üniversitelerin Peyzaj Mimarlığı bölümünden mezun,
- Alanında en az 3 yıl tecrübeli, MS Office, Autocad, Photoshop, SketchUp ve 3D Max programlarını çok iyi derecede kullanabilen,
- Tercihen İş Güvenliği Uzmanlık belgesine sahip,
- Peyzaj işlerine ilişkin keşif, metraj ve yaklaşık maliyet konularında tecrübe sahibi,
- Tasarım yönü güçlü,
- Operasyon ve ekip yönetiminde etkin,
- Yoğun çalışma temposuna ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
- Detaylara önem veren, dikkatli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
- İletişim becerileri yüksek, takım çalışmasına yatkın ve sonuç odaklı çalışabilen,
- Disiplinler arası koordinasyonu ve kontrolü sağlayabilecek,
- B Sınıfı sürücü ehliyeti olan ve aktif olarak araç kullanabilen,
- Seyahat engeli olmayan,
- Askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli (Erkek adaylar için).
Temel Sorumluluklar
- TEMA Vakfı İktisadi İşletmesi tarafından yürütülen peyzaj düzenleme çalışmalarının proje, uygulama, bakım ve danışmanlık hizmeti sürecinde Peyzaj Mimarı olarak görev almak.
Başvuru: kariyer.net web sitesi üzerinden başvuru yapabilirsiniz.
Satın Alma Koordinatörü
TEMA Vakfı İdari İşler ve Satın Alma Bölümü tarafından ihtiyaç duyduğu ürün/hizmetlere ilişkin tedarik süreçlerini etkin ve verimli bir şekilde yürütecek ekip arkadaşı arıyoruz.
Sen de toprağa ve doğaya gönül veren ailemizin bir parçası olmak ister misin?
Beklenen Nitelikler
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Satın alma konusunda en az 5 yıl kurumsal deneyime sahip,
- Kurumsal temsil ve iletişim yönü güçlü, müzakere yeteneğine sahip, ikna becerisi yüksek,
- Organizasyon ve planlama yeteneğine sahip, zamanı etkin ve verimli bir şekilde yönetebilen,
- İhtiyaçları iyi analiz ederek alternatif çözümler üretebilen,
- Analitik düşünce yapısına sahip, problem çözebilen, dikkatli, takipçi ve sonuç odaklı,
- Yoğun çalışma temposuna ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- MS Office Programlarına hâkim,
- ERP programı bilen ve tercihen sistem kurulumunda aktif şekilde rol almış,
- B sınıfı ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen, Askerlik görevini tamamlamış (erkek adaylar için).
Temel Sorumluluklar
- Detaylı pazar araştırmaları yaparak beklentileri tam olarak karşılayabilecek referans, kapasite ve ekipmanlara sahip uygun tedarikçileri belirlemek, fiyat teklifleri toplamak ve fiyat karşılaştırma analizleri yaparak bölüm yöneticisine raporlamak,
- Satın alma onay, sözleşme ve sipariş süreçlerini yürütmek,
- Ürün/hizmetlerin; gerek üretim gerekse teslimat sürecinde istenilen özellik ve kalite şartlarına uygunluğunu kontrol etmek,
- Ürün/hizmetlerin belirlenen zamanda tamamlanmasını, ürün sevkiyatlarının organizasyonunu sağlamak,
- Fatura takip ve kontrol süreçlerini azami dikkat ve özenle yerine getirmek, satın alınan ürün/hizmetlerin tedarik sürecini etkin ve verimli bir şekilde sonlandırmak,
- Tedarikçi ilişkilerini etkin bir şekilde yönetmek, dönemsel tedarikçi değerlendirmelerini yapmak ve raporlamak,
- Beklentileri tam olarak karşılayabilecek niteliklere sahip yeni tedarikçileri kuruma kazandırmak, tedarikçi listesini güncel tutmak.
Başvuru: kariyer.net web sitesi üzerinden başvuru yapabilirsiniz.