TEMA, Türkiye Erozyonla Mücadele, Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı

Maximum TEMA Kart

Özel Sektör ve Sivil Toplum Kuruluşları arasında yürütülen en başarılı iş birliği örneklerinden biri olan Maximum TEMA Kart çalışması 2010 yılından beri devam ediyor. Maximum TEMA Kart ile yapılan alışverişlerde İş Bankası TEMA Vakfı’na destek oluyor. Maximum TEMA Şirket Kredi Kartı ile kurumların yaptıkları harcamalardan da İş Bankası kanalı ile vakfımıza kaynak aktarılıyor.

Maximum TEMA Kart sahibi olmak için tıklayın.

Her Çocuk Bir Fidan

“Her Çocuk Bir Fidan” projesi kapsamında Türkiye genelindeki tüm mağazalarında kraft torba satışı gerçekleştiren Kahve Dünyası, bu torbalardan elde ettiği gelir ile vakfımızın doğayı seven, anlayan ve koruyan nesillerin yetişmesi için okullarda verdiği doğa eğitimlerine katkı sağlıyor. Sürdürülebilir bir geleceğe ve doğal yaşama katkı sunmayı hedefleyen Kahve Dünyası, bu doğrultuda vakfımızla iş birliği yaparak “Yeşil Termos” projesini hayata geçirdi. Proje kapsamında Çanakkale-Gürece’de bir hatıra ormanı oluşturuldu.

Geleceğin Oksijeni Teminat Altında

Odeabank’ın, doğanın korunmasına yönelik olarak vakfımızın aracılığı ile başlattığı “Odeabank Geleceğin Oksijenini Teminat Altına Alıyor” kampanyası kapsamında Oksijen Hesap sahipleri vakfımıza fidan veya eğitim bağışı yapılmasını tercih ederek çocuklara doğa eğitimi verilmesine ve yeni fidanların toprakla buluşmasına katkı sağlıyor. 2017 yılında başlayan iş birliğimiz çerçevesinde bugüne kadar 25 bini aşkın fidan toprakla buluştu.

Tişörtler Fidana Dönüşüyor

KAFT iş birliği ile tişörtler fidana dönüşüyor. 2020 yılında KAFT ile gerçekleştirdiğimiz Planterra isimli tasarım tişört projesinin ardından, gelirleri TEMA Vakfı’na bağışlanmak üzere insan doğa ilişkisi konulu 3 yeni tasarım hazırlandı. Tasarımlar hazırlanırken ‘’Uzun bir tatilden döner gibi döndü geyikler, ağaçlar, kuşlar ve yaşamına müdahale ettiğimiz tüm canlılar. Evin tapusu bizimdi, ama gezegen onlara aitti.’’ hikayelerinden yola çıkıldı.

Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız

Doğa Nefes Alsın

Ay Yapım imzalı, Show TV’de ekranlara gelen '‘Çukur'' dizisi, büyük final öncesi Vakfımız iş birliğiyle ''Doğa Nefes Alsın'' diyerek 50.000 fidanlık bir ''Çukur Ormanı'' oluşturmayı planlıyor. İş birliğimizi logosunu yeşile dönüştürerek duyuran dizi ekibi, çevre konusunda duyarlılığa dikkat çekmeyi ve çevre sorunları hakkında farkındalığı geniş kitlelere yaymayı amaçlıyor.

Daha Fazla Bilgi İçin Tıklayın

,,,